נתניהו: "מול הדהירה להסכם גרעין, בנט ולפיד לא אומרים ולא עושים כלום"

אבי רבינא No Comments on נתניהו: "מול הדהירה להסכם גרעין, בנט ולפיד לא אומרים ולא עושים כלום"

ראש הממשלה לשעבר נתניהו התייחס לראשונה למלחמה באוקראינה וביקר את הדיבורים המיותרים של הממשלה בעניין, "עוד יהיה הרבה מה לומר בנושא אבל עכשיו זה לא הזמן". נתניהו תקף בחריפות את השתיקה ואוזלת היד של בנט ולפיד מול הסכם הגרעין, "לא נלחמים בדעת הקהל העולמית, לא מגייסים את הקונגרס האמריקני. הם מרכינים ראש בפני ארה"ב"

בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נאם היום (שני) במליאת הכנסת במסגרת דיון 40 חתימות על הפקרת הנגב לידי הבדואים והתייחס לחזרה המסוכנת להסכם הגרעין שתסכן את קיומה של מדינת ישראל, נתניהו רמז בפתח דבריו לברברת המיותרת של שר החוץ והממשלה על המלחמה באוקראינה, "אלה ימים רגישים בזירה העולמית ובימים כאלה מוטב למעט בהתבטאויות בנושא העולמי שעומד על הפרק, בוודאי כשמדובר בהתבטאויות מיותרות. עוד יהיה הרבה מה לומר בנושא אבל עכשיו זה לא הזמן".

נתניהו הוסיף ותקף, "האבסורד הוא שממשלת ישראל בוחרת לדבר ולדבר דווקא בעניין הזה, אבל בעניין אחר, שחייבים באמת לדבר בו וחייבים באמת לעשות בו, היא שותקת והיא לא עושה כלום. שום דבר – מול הדהירה להסכם הגרעין שיאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני נגדנו, הסכם שמגיע בזמן הקרוב. בנט ולפיד לא אומרים כלום ולא עושים כלום".

ראש הממשלה לשעבר ביקר בחריפות את אוזלת היד ואי העשייה של בנט ולפיד מול האיום מספר 1 על מדינת ישראל, "בנט ולפיד לא נלחמים בדעת הקהל העולמית, לא מגייסים את הקונגרס האמריקני. הם מרכינים ראש בפני ארה״ב. לפני כמה חודשים בנט אמר: "אנחנו לא דובי לא-לא. לא נתנגד לכל הסכם. אנחנו לא מחפשים לריב".

נתניהו ציין, "לפני חודש וחצי שר החוץ לפיד אמר: "הצלחנו במידה מסוימת לגרום לעולם להקשיב לנו". עוד הצלחה כזאת ואבדנו. "ההצלחה" הזאת הביאה לכך שארה"ב הסירה סנקציות נגד איראן. זה אבסורד שממשלת ישראל שותקת לחלוטין בעניין זה".

ראש הממשלה לשעבר לעג לחוסר ההבנה של לפיד ובנט, "טוב, אני בטוח שאתם רואים את המומחיות של הממשלה הזאת במישור הבינלאומי. לפיד אמר רק לפני שבועיים "לא תהיה פלישה לאוקראינה". שר האוצר ליברמן אמר: "חייזרים יפלשו לאוקראינה לפני שיפלשו אליה חיילים רוסים". השתיקה של בנט ולפיד מול הסכנה הקיומית של איראן גרעינית היא לא פחות ממדהימה" הזהיר נתניהו.

ראש הממשלה הבהיר כי באיום האיראני, "מדינת ישראל חייבת להמשיך בדרך האיתנה שאנחנו צעדנו בה ולא בדרך הצייתנות וההתרפסות שהממשלה הזאת הולכת בה. אם הממשלה הייתה נלחמת נגד איראן היא הייתה מקבלת מאיתנו גיבוי ותמיכה, כפי שעשיתי מול שרון ואולמרט. אבל בנט ולפיד לא עושים כלום בזמן שתוך זמן קצר יחזרו להסכם גרעין מסוכן שיאיים על עתידנו".

נתניהו הבהיר ברורות כי "לישראל יש את היכולת למנוע מאיראן נשק גרעיני. ישראל חייבת להתנגד בתוקף להסכם הגרעין המסוכן ולמנוע בכל מחיר מאיראן מלהשיג נשק גרעיני. זה הנושא החשוב ביותר שצריך להעסיק את ממשלת ישראל בימים אלה, לפני שההסכם הרע הזה נחתם. בימים האלה אין ממשלה בישראל".



0 תגובות